FAQ
Hieronder hebben we geprobeerd om verschillende vragen te beantwoorden. Heb je een vraag die hier niet bij staat? Stuur dan een e-mail naar clientclosetverhuur@gmail.com.
Waarom een jurk huren?
Het aanschaffen van (zwangerschaps)jurken geschikt voor fotografie kan erg in kosten oplopen. Wil je geregeld omwisselen? Vernieuwen in je fotografie? Dan is het huren van een jurk heel erg geschikt voor jou.
Kan ik een jurk reserveren voor een geplande datum?
Uiteraard! Heb je een toffe shoot gepland staan, minishoots of een ander mooi evenement? Selecteer de datum 2 dagen voor de geplande datum en wij zorgen dat je de jurk op tijd in huis hebt.
Wat is de conditie van de jurken?
De jurken van de client closet verhuur worden na elke verhuur grondig geïnspecteerd en schoongemaakt zodat je klant of jij in een schone jurk kan stralen. We willen je vriendelijk verzoeken om hem ongewassen weer te retourneren zodat wij de jurken weer kunnen reinigen en we daardoor de kwaliteit kunnen waarborgen.
Hoe werkt het verhuurproces?
1) Vind de jurk die jou en/of je klant aanspreekt! We hebben verschillende stijlen en maten, voor elk wat wils.
2) Reserveer jouw jurk 2 dagen voorafgaand aan jouw gewenste datum. De huurperiode is 5 dagen. Dit kan uiteraard verlengd worden. Het is aan te raden dit van tevoren aan te geven ivm andere huurders. Je hebt de keuze om een jurk op te halen of te laten verzenden. Heb je de jurk thuis en wil je op dat moment toch langer gebruikmaken van de jurk? Je kan natuurlijk altijd informeren of de jurk nog langer beschikbaar is.
3) Retourneren.
Heb jij je jurk gebruikt en zijn de dagen voorbij? Dan willen wij jou vragen om je jurk ongewassen weer terug te sturen naar ons. Hebben wij de jurk naar je verzonden? Dan zit er al een retouretiket bij je bestelling in. Zo kunnen wij zelf zien waar het pakket is en wanneer we het retour kunnen verwachten.
Wat zijn de afleveropties?
Standaard verzending: de Jurk komt aan op je geselecteerde ontvangstdatum.
Aan huis leveren: Woon je in een straal van 10 km van Meppel dan is er (tegen betaling) de mogelijkheid dat wij het bij je brengen. Twijfel je om gebruik te maken van deze optie, neem dan contact met ons op dan kijken we wat de mogelijkheden zijn.
Ophalen: het is ook mogelijk om de Jurk in Meppel op te halen, neem ook daarvoor contact met ons op via clientclosetverhuur@gmail.com
Wat gebeurt er als ik de jurk niet op tijd retour stuur?
Bij het te laat retourneren van de jurk rekenen wij een boete van €20,- per dag. Ben je het vergeten of is er een andere reden dat het je niet lukt de jurk terug te sturen. Neem dan zsm contact met ons op via clientclosetverhuur@gmail.com.
Wat te doen als er vlekken of beschadigingen aangebracht zijn aan de jurk?
We gaan er natuurlijk van uit dat je heel voorzichtig bent met de jurken maar het kan uiteraard gebeuren dat er vlekken of zelfs gaten zijn gekomen in de jurk. We vragen je om de jurk retour te sturen en we zullen dan de schade beoordelen en bekijken. Je krijgt dan bericht van ons wat het kost om het te repareren. Is een jurk niet meer te repareren of reinigen dan zal er een boete volgen van €250,-.
Moet ik de jurk reinigen/wassen?
Nee, elke jurk wordt door ons geïnspecteerd en gereinigd.
Wat gebeurt er als ik de jurk kwijt raak of niet retourneer?
Als we de jurk niet meer retour ontvangen zullen we er natuurlijk alles aan doen om er alsnog voor te zorgen dat we de jurk terugkrijgen. Lukt dit niet, dan volgt er een boete van €350,-.
Kan ik de jurk gebruiken in water?
Nee, de jurken zijn niet voor het gebruik in water. We streven ernaar om een selectie jurken te verzamelen die daar wel geschikt voor zijn.
Wat nou als ik een jurk graag wil kopen?
Ben je helemaal verliefd op een jurk en wil je hem graag kopen? Neem dan even contact met ons op dan kunnen we altijd samen de mogelijkheden bekijken.
Wat nou als de jurk niet past?
We streven ernaar om zo duidelijk mogelijk aan te geven dmv tekst en foto’s wat de maatvoering van de jurk is. Kijk daar goed naar voordat je een bestelling doet. We geven geen refund op de gehuurde jurken.